Sider

mandag 2. januar 2017

Varetelling på Fortuna



Den store dagen for å telle varer er over. Ble jeg ferdig..? Nei, har alt for mye garn;) Noen timer med telling i morgen så er jeg i mål. Jeg liker egentlig å telle varer, da får jeg ryddet, oppdatert nettbutikken og sortert litt ekstra i hyllene.

I nettbutikken finner du nå en ny kategori - Knapper.
Her skal jeg oppdatere mer etterhvert med flere metallknapper, treknapper og knapper med bling på. Ta en tur innom for å se.

Nå var det deilig å komme hjem å strikke litt videre på sokkene i Arwetta Classic. Endelig har jeg sokker på pinnene igjen, det er faktisk en stund siden sist. Dette blir det første av mange planlagte sokkepar i 2017 og det første paret i #boxosoxkal.
Mønstret på disse sokkene har jeg kladdet selv så det er litt ekstra gøy å strikke disse. Kombinasjonen oker, sort og hvit er så stilig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar