Sider

mandag 23. januar 2017

Knapper på plass i nettbutikken.




Nå finner du en egne fane i vår nettbutikk som heter Knapper!

Vet ikke hvor lenge jeg har planlagt å få knappene inn i nettbutikken, men endelig strakk tiden til. Nå har jeg kost meg med å sortere å telle knapper slik at alt skal være riktig og oversiktlig.

Nettbutikken er oppdatert med flere kategorier og knapp-størrelser. Veldig kjekt å kunne bestille knapper på nett også når en likevel bestiller både garn og pinner. Flere har allerede benyttet seg av muligheten og jeg tror dette blir et fint tilskudd til www.garnbutikkenfortuna.no

Du finner kategoriene: Treknapper, Metallknapper og Blingknapper. For å gjøre det enklest mulig bestiller du akkurat det antallet du ønsker å prisen er oppgitt per knapp. Klassiske, pene og morsomme knapper på samme sted.

Håper du også ønsker å benytte deg av muligheten til å bestille knapper i vår nettbutikk.

Her finner du noen av mine favoritter: stjerneknapp, brent treknapp og blingknappen jeg har valgt å kalle Fortunaknappen. Det er nettopp denne knappen Ingvill Freland brukte i Fortunakofta da hun designet den. Det er også den knappen jeg har i min Fortunakofte. Den er veldig fin, lett og litt lukseriøs - passer perfekt til Fortunakofta. 

(Bildene er lånt fra www.martehelgetun.no)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar