Sider

tirsdag 3. januar 2017

Bragelue med kjempedusk!


En venn av meg ønsket seg en gul og hvit lue med en kjempestor gul dusk. Føler jeg leverer på oppgaven her. Tror faktisk ikke dusken kan bli større. Den er ca 50g. bare dusken! Prøvde å påpeke at det er mulig den blir litt tung, spesielt om den blir våt, men det øret hørte han ikke på :)

Lua er nå på vei til Trondheim og skal på sin første skitur allerede til helga. Du får hilse om du ser kjempedusken i skiløypa;)

Dette er min femte Bragelue i KnitMe Merino. Designet er fra Marion R design og har blitt en vinterfavoritt hos meg. KnitMe Merino er en blanding av merino og alpakka, passe tykk og veldig myk. Lua strikkes på pinner 3,5mm. Både garnet og mønstret kan du kjøpe i min nettbutikk: www.garnbutikkenfortuna.no

Denne kombinasjonen er nok min favoritt for tiden. Gult og hvitt er bare så vakkert sammen. Kontrasten blir fin og lua er både klassisk og moderne på samme tid. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar