Sider

lørdag 31. desember 2016

Box O´Sox Kal - Sokkeutfordring til meg selv i 2017

Når det nærmer seg nyttår og tenker jeg alltid på hvilke strikkeplaner jeg skal ha for det nye året. Jeg har allerede planlagt en genser til meg selv og at jeg skal strikke flere votter og sokker som skal bli julegaver i 2017.
Plutselig får jeg se at Tanteull skal være med på en knit-a-long som heter Box O´Sox KAL, der du skal strikke et par sokker eller mer hver måned gjennom hele 2017. De skal legges i en fin boks slik at du kan ta de fram og beundre alle de pene sokkene når jula 2017 kommer.
Det vil jeg også være med på!!
Jeg elsker å strikke sokker og har mengder med sokkegarn i alle mulige farger og kvaliteter, så her skal det velges fra øverste hylle! Du kan lese mer om #boxosoxkal her og bli med du også!

Dette blir min sokkeboks for 2017, Kvarnvik er navnet og de er kjøpt på IKEA for lenge siden. Tenker å bruke bare den største boksen, men vi får se hvor mye rom alle sokkene trenger etter hvert. Gleder meg til å legge opp til det første paret i morgen! Har tegnet litt på blokka og skal teste mønstret mitt, så dette blir spennende på mer enn en måte.
Så langt er det de eneste strikkeplanene jeg har som strekker seg gjennom hele året, noe jeg tror er fornuftig. Jeg blir alltid så fristet av nye garn og mønstre så det er greit å være litt realistisk ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar