Sider

søndag 15. januar 2017

Flere votter på vei!

Vottedilla er ikke over. Her går det unna på Mariusvotter etter denne oppskriften - Gratisoppskrift 
Nå ligger tre par ferdig til toving, men tenkte jeg skulle vente til jeg får med det siste paret jeg har på pinnene før jeg tover de.
Superenkle og fine votter. Nå har jeg lekt meg med spennende fargekombinasjoner i gul, brun, orange, blå og hvit. Alle parene har så langt hvit mønsterfarge. Posen med Trollgarn er fortsatt ganske fullstappet så det blir nok en del par enda før jeg gir meg med tovavottene for denne gang.

Trollgarnet er supert å tove med og godt å strikke med. Vil du også strikke slike votter finner du nå trollgarnet på tilbud i min nettbutikk :)

I dag har jeg strikket litt på dominoteppet i Opalgarn, litt på Mariusvottene og litt på Princess Fiona- genseren. Noen dager er jeg så ubestemmelig på strikkefronten at jeg strikker litt på alt, i dag ble en sånn dag.

Nå gleder jeg meg til å ha åpen butikk på mandag og tirsdag. Det blir de to siste åpningsdagene på Fortuna før jeg flytter lagret og tømmer butikken. Kom gjerne innom og benytt deg av gode tilbud - du finner de samme tilbudsprisene i nettbutikken. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar