Sider

tirsdag 7. juli 2015

Tour de fleece 2015 - første hespe.


Jeg hadde egentlig ingen planer om å spinne under årets Tour de fleece, hadde ikke tenkt på det i det heletatt for å være ærlig. I går kveld hadde vi besøk av mamma og pappa på middag og tror du ikke hun hadde en håndtein i veska. Hun spant på håndtein og jeg strikket, men etter noen minutter måtte jeg inn å hente Joysi. Joysi er min Ashford joy-rokk som har utviklet et lite lag med støv den siste tiden;) Joysi ble med ut i paviljongen og tror du ikke timene gikk, en etter en.
Jeg fikk tvunnet to-tråds av en vakker tanteull jeg hadde kommet et godt stykke på. Hespet er på 101g og 485 meter. Lilla og orange er to farger jeg liker veldig godt og resultatet ble jeg godt fornøyd med.  Hespet blir nok strikket med ganske snart:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar