Sider

fredag 31. juli 2015

En liten Sinnasaujakke



Her om dagen hadde jeg besøk av en liten venninne på 4år på butikken. Hun ønsket seg en Sinnasaujakke og jeg fikk så lyst til å strikke noen sauer til henne;) Vi ble enige om at jeg skulle strikke en i rosa og lilla <3
Det garnet jeg har i butikken som er desidert mest rosa er Kauni LL1, den var veldig fin sammen med  LL5 mente Kari, så derfor ble det slik.
Jeg liker å strikke barnetøy og jeg liker å strikke ovenfra og ned så dette prosjektet kastet jeg meg raskt over. Nå hører jeg rykter om at hun allerede gleder seg til å bruke den så dette lover godt. Da er det bare opp til meg å strikke den ferdig;)
Sinnasaujakken og Villsauene på runde er begge flotte design av Ann Myhre med masse sauer på. Mønstrene kan du kjøpe via ravelry.com eller du kan ta turen innom Fortuna:)

Kauni er en bestselger på Fortuna. Vi fører ca 25 flerfargede og ca 25 ensfargede farger så her er det noe for enhver smak. Ta turen innom garnbutikkenfortuna.no så finner du hele fargeutvalget vårt.
Jeg tok noen bilder av Kaunihyllene i dag, er det ikke flott?

                                 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar