Sider

fredag 17. juli 2015

Drachenfels Sjal

Høstsjalet 2015 er ferdig - Drachenfels sjalet er ferdig og jeg er veldig fornøyd!

Mønstret er enkelt, og veldig flott, jeg liker kombinasjonen av strukturer og fargeskift i dette sjalet. Fikk tatt noen morsomme bilder av sjalet, her er ett av de. Dobbelthaka og alt er på plass ;)
Jeg er utrolig frossen av meg, og Drachenfels ble tykt og godt i Merino Worsted fra Malabrigo på pinner 4,5mm. Det passer meg veldig godt når høst- og vintertemperaturene sniker seg på.


Mønstret kan du kjøpe på ravelry.com eller du kan kjøpe det via ravelry-instore om du kommer innom Fortuna. Ravelry-instore er et samarbeid mellom garnbutikker, designere og ravelry som gjør at du kan kjøpe et hav av flotte mønstre i vår butikk. 




Garnforbruk: 2 hesper av hver farge, tilsammen 6 hesper Merino Worsted fra Malabrigo Yarns. 
Jeg har brukt fargene 36 Pearl, 69 Pearl Ten og 123 Rhodesian. Merino Worsted er håndfarget noe som gir garnet ekstra liv og fargespill. Garnet finner du i vår nettbutikk Garnbutikken Fortuna her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar