Sider

onsdag 27. juli 2016

Persian Dreams Del 2


Persian Dreams Del 2 består av 3 heksagon. To av de har to sider med kant på og en av de har tre sider med kant på. Det betyr at alle disse tre skal være i ytterkantene av teppet, men ingen av de skal strikkes sammen. Dette er et spennende prosjekt! Gleder meg til nytt mønster og del 3 nå;)
Ser for meg at dette teppet faktisk skal bli ferdig. Jeg er utrolig flink til å starte på tepper, desto dårligere til å fullføre. Men dette prosjektet vil jeg virkelig se ferdig og i og med at det er masse forskjellige mønstre skal jeg nok ganske lett holde motivasjonen gjennom prosjektet.


Som du ser blokker jeg lappene etterhvert som de blir ferdige. Vanskelig å blokke alt tilslutt når det blir så stort. Snappet opp dette tipset på ravelry da jeg så på Persian Dreams tepper som andre hadde strikket, der deler mange erfaringer og tips. 

Jeg synes mønstret er så nydelig, og jeg er veldig glad for at jeg valgte sterke farger i alle mulige farger. Gleder meg til fortsettelsen.

Jeg strikker i garnet Semilla fra vår nettbutikk på pinner 4mm, mønstret kan du kjøpe på ravelry.com.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar