Sider

fredag 22. juli 2016

Persian Dreams Del 1

Sommerprosjektet - Persian Dreams av Jenise Hope

Et nydelig teppe med heksagon i vakre mønstre, masse farger og fin fasong. Dette har jeg hatt lyst til å strikke lenge og nå er jeg igang. Teppet består av 8 forskjellige mønstre og ulike antall heksagon i hvert mønster. Jeg har strikket og blokket de to første heksagon som utgjør mønster nr 1. Ingen av de har kantbord, derfor blir disse inne i midten av teppet.

                                  

Teppet skal egentlig strikkes av garn i Worsted weight, jeg strikker i Sport weight, bruker det myke ullgarnet Semilla fra BC Garn. Strikker på pinner 3,5mm. Mønstret på Persian Dream kan du bestille fra ravelry om du synes dette ser spennende ut.
Gleder meg til fortsettelsen :)

1 kommentar:

  1. Hey!
    Jeg vil gerne strikke dette spændende tæppe, men så må opskriften være på norsk, eller dansk, er den det??

    Venlig hilsen solrun47

    SvarSlett