Sider

fredag 6. januar 2017

Strikkekafe i Trondheim

I går fikk jeg virkelig sett litt av landet! Fra morgenen av gikk turen til Dombås for et møte i Nasjonalparkstyret for Dovrefjell. Der møter jeg som styrerepresentant oppnevnt fra Sør-Trøndelag Fylkeskommune. Å kjøre over Dovrefjell i sol og med et lett snølag over fjell og daler er bare helt fantastisk. Norge er vakkert! Bildet gjengir ikke opplevelsen godt nok dessverre.


Etter at møte var ferdig gikk turen tilbake til Løkken for å hente garn og garn-bestillinger før turen gikk til Trondheim. På Krem Kafé var det samlet 25-30 strikkedamer for kvelden. Der var det mulighet for å bytte garn, drikke kaffe, bli inspirert og slå av en strikkeprat.

Jeg hadde med garn som flere av damene hadde bestilt og 40-50 hesper Wollmeise Twin og Sock Yarn fra Hedgehog Fibres. Flere av hespene fikk nye hjem i løpet av kvelden;)
Det var virkelig en trivelig strikkekafe med masse spennende strikkeprosjekter rundt bordet. Jeg strikket videre på mine sokker i Arwetta Classic. Det ble nok ikke mer enn 4-5 omganger, men slik blir det som regel på strikkekafé ;)

Denne strikkegruppa møtes den første torsdagen i måneden og du finner gruppa på facebook om du søker på Strikketreff i Trondheim (instagram). Der annonserer de etterhvert hvor neste strikkekafé skal være. Jeg har planer om å delta på neste strikkekafé og tar med litt luksusgarn da også ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar