Sider

lørdag 14. januar 2017

Princess Fiona - helgas prosjekt

Denne helga hadde jeg planlagt å strikke videre på min Princess Fiona genser i Wollmeise DK. Etter flere møtedager var det deilig å sette seg ned, slappe av å strikke litt. Sammen med fredagsunderholdningen fikk jeg strikket nesten 20cm nedover bolen.
Plutselig (heldigvis) kom jeg på at det sikkert var lurt å prøve underveis. Skrekk og gru.. den var alt for stor!  Jeg har tatt litt rikelig i da jeg gjetter på størrelsen. Prøvelapp, cm-mål osv ble ikke prioritert i startfasen, dette skulle jo gå som en lek. Nå har jeg rekt opp helt opp til ermehullene igjen og redusert med 50!! masker. Snakk om dårlig øyemål;)
Av erfaring vet jeg at når jeg har rekket opp strikketøyet må jeg strikke på samme prosjekt med en gang. Hvis jeg ikke gjør det, blir det aldri noe av. Så, litt umotivert strikket jeg videre.  Nå håper jeg gløden kommer tilbake snart, hater nemlig å rekke opp..

Andre innlegg om samme genser:
10. januar 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar