Sider

fredag 15. juli 2016

Podcast fra Fortuna og veldig snill mamma.

Det er fredag og det betyr at det kommer en liten podcast sending fra Fortuna. I dag snakker jeg om Alvelyskofta og det herlige garnet KnitMe Lux. Podcastene lastes opp til YouTube.com. 



Vi arrangerer for tiden samstrikk av den vakre Alvelyskofta fra KnitMe i garnet Lux på vår facebookside. Mange deltar og det er virkelig morsomt å se alle de flotte fargekombinasjonene.
Garnet lever virkelig opp til navnet sitt med en perfekt blanding av merino, alpakka og silke. En utrolig myk og ren overflate. Lux kommer i 9 duse farger, som alle er som små drømmer. Her er det vanskelig å velge;)


Både garnet og mønstret på Alvelyskofta kan du bestille i vår nettbutikk ---> www.garnbutikkenfortuna.no eller du kan ta turen innom Fortuna på Løkken Verk:)

Jeg strikker min kofte i lys brun, hvit og dis. Er veldig fornøyd med fargene og gleder meg til å bruke denne utover sommeren og høsten. 
Nå er begge ermer ferdig strikket, samt bolen. Min kjære mor tok med sin symaskin på Fortuna slik at jeg kunne sy sømmer før oppklipping mens jeg var på jobb. Hun skulle bare sette seg ned for å se over maskinen og der var hun plutselig i gang med å sy for meg..! Helt perfekt, jeg går sjeldent særlig godt sammen med en symaskin så her var det bare å sitte stille i båten (stolen) og håpe at hun tok alle sømmer.  Og ja, mamma fikset det på kort tid! Heldig!!

                                                              
                                             
       

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar