Sider

lørdag 5. desember 2015

Verdens kuleste adventskalender

I år tok vi inn verdens kuleste adventskalender på Fortuna. En kalender hvor du får garn HVER DAG! :D
Takket være et tips fra Daisy og noen telefoner hit og dit fikk vi inn de 18 siste Adventskalendrene Opal hadde på lager i Europa, snakk om flaks! Jeg sikret meg en og koser meg med å åpne en ny luke hver dag. 
Adventskalendrene kom som byggesett så jeg vet jo hva som er inn, men jeg vet jo ikke akkurat hva jeg får hver dag. Adventskalenderen inneholder 24 smånøster på 15g. med Opal sokkegarn. 

Her er mine 5 første dager i desember:

 
Hva jeg skal strikke vet jeg ikke enda, det er heller ikke så viktig. Nå koser jeg meg med å få et lite garnnøste hver morgen.
Er de ikke søte?

God lørdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar