Sider

mandag 11. august 2014

Veske - av alle ting.


Jeg fant denne morsome videoen på Youtube og måtte bare prøve. Krokodillesting ser jo så kult ut, spesielt i Kauni. Jeg la opp 121masker på krok 3,5mm og tenkte jeg skulle lage en hals til Oda på 5år. Ser nå at det egner seg nok bedre som veske, så fra nå av er dette er veskeprosjekt ;)
Det ser jo kanskje litt vanskelig ut, men du og du dette var lett og det går raskt!
Prøv du også!


Som du ser bruker jeg rester og får ikke fargene til å passe helt perfekt men pytt pytt. Tror dette er første gangen jeg lager en veske, har aldri hatt lyst til det før. Nå synes jeg det er litt gøy, men avventer med den enderlige dommen;) Må se den ferdig med hank og innerstoff først. Tenker å ha en lang hank i fastmasker slik at jeg kan bruke denne som en skulderveske. 
Jeg må ta en titt i stoffhyllene på Bentes Hus i morgen for å planlegge litt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar