Sider

mandag 4. august 2014

Klut nr.5 - Tove Fevang


Denne uka tilbringer vi i Rondane, nærmere bestemt Smuksjøseter Fjellstue. Jeg har pakket ned intet mindre enn 7 prosjekter i strikkeveska, hvor langt jeg kommer får tiden vise. Noen mangler jeg masse på, mens andre mangler bare et par timers jobb. Her er det masse fine tur-stier innover i Rondane og vi trives godt i fjellet. Det er meldt litt regn de nærmeste dagene -dvs. strikkevær- så jeg tror nok jeg skal få ferdig noen prosjekter.

I dag har vi besøkt Aukrustsenteret på Alvdal, noe som anbefales for både store og små. Tror vi voksne hadde det like gøy som barna. På bilturen nedover fra Trøndelag ble jeg ferdig med den første av mine 7 prosjekter.

Klut nr 5 fra Tove Fevangs blogg , mønstret finner du her. Jeg har strikket i hvit Fiol på pinner 3mm.

Til å begynne med synes jeg dette mønstret så litt rart og rotete ut. Etter et par omganger oppdaget jeg at jeg bare hadde sett på den ene siden - baksiden. Fremsiden derimot liker jeg veldig godt :)

Et enkelt mønster å strikke, passet perfekt som bil-strikketøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar