Sider

mandag 10. mars 2014

Sock fra Malabrigo.

Sock fra Malabrigo.


Sock fra Malabrigo er et håndfarget strømpegarn i 100% superwash behandlet merinoull. Garnet har ekstra god tvinn, noe som gjør det velegnet til sokker. Sock kommer i hesper på 100g/ 3,5oz. Strikkefasthet 32m./10cm. Bruk gjerne pinner fra str: 2,25mm. - 3,25mm. Garnet er utrolig mykt og godt å strikke med, faktisk enda bedre enn jeg så for meg. 
Best av alt - Fargene. Bare se på de herlige fargene!
Øverste rekke fra høyre: Violeta Africana 808, Indiecita 416, Lotus 120, Impressionist Sky 806 og Abril 853.
Nedre rekke fra høyre: Zarzamora 863, Archangel 850, Ivy 138, Marte 121 og Natural 63.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg utfordre herved meg selv til å blogge hver dag resten av måneden! 
Sender utfordringen videre til mamma. 

2 kommentarer:

  1. Lekkert garn, Ellen - strikker sokker av dette nå og de blir så fine :)

    Det var litt av en utfordring! ...men jeg tar den :)

    SvarSlett