Sider

tirsdag 18. mars 2014

Klar for påskestrikk?

I dag har vi laget påskebord i butikken. Vi har samlet mange spennende garnpakker, sjokolade, påskekaffe og pynt til påskebordet. Velkommen innom Fortuna og Bentes Hus for en titt.

Hva med å gi bort et påskeegg med en garnpakke i? Kvikk lunsj-luer, påskesokker med harepus, kluter eller gule og hvite hjertesokker er noe av det du kan velge i fra påskebordet.


Hva skal du strikke i påska? Har du en plan allerede, eller er det litt tidlig å tenke på det nå. Ta deg en tur innom Fortuna så får du kanskje litt inspirasjon til nye prosjekter.

Jeg har lyst til å strikke meg en genser i løpet av påska, men er ikke helt sikker på hvilket mønster jeg skal velge enda, eller om jeg skal lage et selv - vi får se. Det jeg er sikker på er at genseren skal strikkes i Norsk Pelsull fra Hifa. Hvilken farge skal en velge? Jeg har faktisk 6 grå ullgensere så det er nok på tide med en annen farge. Et annet spørsmål er om jeg også her skal gå for striper, jeg elsker jo striper men...jo.. det må nok bli det..eller..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar