Sider

torsdag 16. juli 2015

Tour de fleece 2015 - jeg holder koken.


Godt ute i Touren holder jeg enda koken å spinner litt hver dag. Har blitt ca en time per dag i snitt tenker jeg. Koser meg, selv om det ikke går så veldig raskt fremover. I kveld har jeg fått spunnet tre-tråds garn av Tanteull fletta jeg har hatt på Joysi de siste dagene. Elsker de sterke fargene!
Å hekle/tvinne tretråds var også denne gangen litt krevende fordi jeg spant feil vei til å begynne med. Hehe, typisk :)

I kveld ble jeg ferdig og føler jeg har fått litt mere tak på tretråds. I morgen må jeg låne et hespetre av mamma slik at jeg får garnet av rokken. ( ja, jeg må kjøpe meg et selv snart). Det aner meg at jeg kanskje har litt mye tvinn på tråden, men det får vi se i morgen. 
Nå ligger en ny spennende flette å venter på meg;) Skal innrømme at jeg blir litt hekta av slike a-longer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar