Sider

fredag 10. juli 2015

Dominoteppe i Kauni 62/200 ruter.

Verdens beste sofa skal endelig få sitt eget pledd. Jeg strikker Dominoteppe i Kauni EN på pinner 3,5mm. Dette er et av de langtidsprosjektene jeg faktisk strikker på hver uke. 

Denne sofaen ble med på kjøpet da jeg kjøpte mitt første hus i 2010, den er perfekt på så mange måter: 
1. Grå sofa med tweedefekt er både praktisk og enkelt med tanke på andre møbler og farger. 
2. Vinkelen og lengden på setet er optimal for min 156cm lange kropp.
3. Den er utrolig god å sove på fordi setet heller innover mot sofaryggen.
4. Fordi jeg liker gamle møbler.
5. Arvegods er gull.
6. Den har en historie som ofte blir samtaletema når vi har besøk.

Dominoteppet har allerede vært på pinnene en stund så dette er mer en statusraport på hvordan jeg ligger an i løypa. Teppet har nå 62 ruter av de 200 jeg har planlagt å strikke. Jeg vil at dette skal bli et stort kosepledd til sofaen. Det er utrolig motiverende å se at det går fremover, selv om det er lenge til 200...

Ønsker meg selv lykke til vidre..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar