Sider

mandag 27. februar 2017

Pralinersokker


Denne fargen er så kul!! Ja, det er faktisk bare en tråd, ikke flere som jeg synes det ser ut som. Etter er en av de ny nye fargene fra Opal i serien Fresh & Juicy som heter 9367 Praliner. Opal lager så masse flott sokkegarn og jeg elsker å strikke sokker i sterke farger.
Her strikker jeg på Hiya Hiya settpinner 2,5mm, har lagt opp 68 masker og den blir ca str 10år. Jeg strikker veldig fast og ser at jeg på Opalgarnet må har 74 masker til damesokker. Kunne jo strikket på pinner 3mm, men jeg liker at de er faste, så derfor blir det heller flere masker. Det fungerer fint for meg.
Opal Fresh & Juicy kommer i nøster på 100g. og koster 129kr. Et nøste er nok til et par store herresokker, så jeg tror faktisk jeg får til to par barnesokker av mitt nøste. Jeg skal veie sokkene når de er ferdige og veie nøstet for å se hvor store par nr to kan bli.
9367 Praliner har en så herlig fargekombinasjon med turkis, sort, rosa, lilla og hvit. Dette er et supert strikketøy å ha i veska!
Vi du se de andre fargene og bestille tar du en titt i nettbutikken!

2 kommentarer: