Sider

tirsdag 21. februar 2017

Fresh & Juicy fra Opal og en liten vinterferie!


Tenk å komme hjem fra en liten vinterferie og finne dette herlige garnet som ligger å venter på deg hos posten. Herlig start på uka og dagen! Åtte herlige farger i Opals nye serie med sokkegarn Fresh & Juicy. Et nøste er nok til et par herresokker og har 425meter på 100gram. Du kan bestille og lese mer info i nettbutikken. Her er det faktisk helt umulig å velge bare en favoritt - bra jobba Opal!




Mamma fylte 50-år i starten av februar, og i den forbindelse samlet vi storfamilien og tok en tur til Åre. 
Veldig trivelig å reise så mange sammen, 11 stykker i stort og smått pluss to hunder.
Vi leide en helt fantastisk hytte med plass til hele gjengen 25 min utenfor Åre - Öttsjø Bear Lodge. 
Seks soverom og et stort spisebord vi alle kunne samles rundt for å spise. Det eneste det ble lite av i helga var strikking. 
Jeg hadde med meg mitt Leafsjal og strikket på turen til Åre, oppdaget 5min før vi kom fram at jeg hadde økt og ikke felt som jeg skulle, helt siden vi startet. Fikk rekt opp og strikk opp den biten jeg hadde rekt opp på tur hjem. Jaja, lærte at det kanskje er lurt å følge litt med når jeg strikker!
Et av helgas høydepunkter var besøket hos Åre Chokladfabrik. En hel butikk med bare sjokolade! Nesten like fristende som en lekker garnbutikk.
Vi fikk kjøpt både gaver og noen godbiter til oss selv. Her er min favoritt, Hasselnöt Nougat. De hadde også en veldig god sjokolade med havsalt. Dit må jeg tilbake ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar