Sider

lørdag 2. januar 2016

Blir du med å strikker Fortunakofta?

 
I kveld strikker jeg vidre på Fortunakofta. Sattser på å få ferdig halskanten og kanskje den ene stolpen før jeg tar kveld. Denne synes jeg blir så fin! Heldige oss på Fortuna som fikk laget denne koften spesielt for oss. Desiner Ingvill Freland som diver Strikkekista laget denne utrolig fine kofta til vår butikk. Denne startet jeg på som en del av en teststrikk for en størrelse, når denne er ferdig skal jeg strikke en til meg selv i orginalfargene. Kofta strikkes i Ask fra Hifa, et lett to-tråds ullgarn som passer utrolig godt til kofter og gensere. Det garnet jeg har strikket desidert mest med og liker utrolig godt.
 
Jeg kommer til å lage et eget arrangement for 10. januar -29. februar på vår facebookside hvor vi strikker Fortunakofta sammen. Jeg starter med min Fortunakofte 10. januar og innviterer deg til å være med! En morsom kofte å strikke som blir et fastplagg! Blir du med?
I vår nettbutikk finner du garnpakker med mønster i orginalfargene for hver størrelse. Ønsker du andre farger er det også veldig spennende. Bestill nå så har du pakken din i god tid før den 10. januar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar