Sider

lørdag 28. november 2015

Nå er det ikke lenge igjen..

Nå er det ikke lenge igjen før mønstret på Fortunakofta er klart og vi kan begynne å strikke. Tenk så heldig vi er på Fortuna, strikkedesigner Ingvill Freland har laget en egen kofte til butikken. Fortunakofta er utrolig vakker og jeg er så heldig at jeg får teststrikke min størrelse:)


Her ser du bilde av Fortunakofta i orginalfargene strikket i Ask fra Hillesvåg Ullvarefabrikk. Når mønstret er ferdig kan du kjøpe garnpakke med både mønster, garn og knapper til din størrelse i vår nettbutikk. www.garnbutikkenfortuna.no

Vi kommer til å legge ut info på vår facebookside så snart garnpakkene er ute for salg.

Gled dere til masse herlig strikketid med denne flotte kofta! Nok en gang - tusen tusen takk Ingvill Freland!

Her ser du min spede start, jeg har valgt bruntoner i min Fortunakofte.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar