Sider

torsdag 6. august 2015

Trøndersommer med ripe i lakken


Dette bilde må være selve symbolet på Trøndersommeren 2015. Haha, det er faktisk sant. Jeg kan huske bare to-tre dager uten regn. Vi kan ikke deppe av den grunn, regnvær er perfekt strikkevær:)



Jeg strikker på Yndlingen av Ingvill Freland for tiden. Erme nr to ble ferdig i går og da går resten ganske så raskt. Strikker nedenfra og opp. Nå mangler jeg bare to omganger før jeg skal strikke halskanten.
Rutinert strikker innrømmer i dag en dyp stripe i lakken;) Jeg har ikke beregnet nok garn! Strikker en større størrelse en jeg vanligvis bruker fordi jeg ikke ville gå opp i pinnestørrelse. (Jeg strikker fast) Da vil det naturlig nok gå litt mer garn, men det har jeg altså ikke tatt høyde for.

Yndlingen får derfor ligge litt på vent til det kommer påfyll fra Malabrigo:)

Blir ikke arbeidsledig av den grunn;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar