Sider

mandag 13. april 2015

Bling-Bling genser i Hexa




Her kommer en UFO oppdatering på mitt bling-bling prosjekt i Hexa. Det er nok va 2 måneder siden jeg startet å strikke en genser til meg selv i Hexa hvor jeg har kalt inn en paljett-tråd. Derfor blir dette min bling-bling genser. Hexa er 100% alpakka fra Du Store Alpakka, et helt utrolig mykt garn. Som datteren på 6år sier: "Det er nesten som en kattunge". Tråden har ikke tvinn da den er strikket noe som gjør garnet lett og luftig.

Jeg strikker på pinner 7mm cubics, startet fra toppen å strikker egentlig litt på måfå. Har ikke planlagt alt enda, det eneste som er sikkert er at det blir en lekker sak som er one of kind. Har strikker bare to omg i dag, men har endelig fått tatt den frem igjen fra kista med det rare i. 
Nå gleder jeg meg til å få den ferdig slik at jeg kan begynne å bruke den:)

I nettbutikken finner du alle farger i Hexa fra DSA, samt mønsterhefter og paljett-tråd. http://www.garnbutikkenfortuna.no


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar