Sider

torsdag 1. januar 2015

Min første tre-tråds hespe.

Ferdig!
Det ble nok ikke ferdig i 2014, men det ble en god start på 2015! Mitt føste hespe med tre-tråds garn!! 

Erfaringer: Jeg spinner for raskt slik at det blir litt vanskelig å følge med på tvinningen samtidlig som jeg skal mate etter med en-tråds - om du forstår. På slutten prøvde jeg å senke farten og fikk dermed mer kontroll over tråden.
Av og till får jeg slike "skromper" om en kan kalle de det? Der en tråd har løsere tvinn enn resten og hoper seg litt opp. Tips til hvordan bli kvitt disse og dermed få et penere resultat mottas med takk:)

  

Nå skal det vaskes så kommer nytt bilde i morgen. 
Hespet er 104g. (Gikk på et tap på 3g der altså) og 355m.
Jeg merker at disse fargene ikke er helt mine farger, selv om jeg synes de ble veldig fine:)
Nå skal jeg fortsette på en lilla/orange tanteull jeg har spunnet ca halvparten av:) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar