Sider

torsdag 4. september 2014

Babygave i Arwetta Classic.


Dette settet strikket jeg forige uke til en venninne som nettopp har blitt mamma:) Mønstrene fant jeg på garnstudio.no, der er det masse fint å finne. Et enkelt sett i riller er alltids greit å ha. Myk merino på tynne pinner passer meg godt og i tillegg elsker jeg riller så dette var bare en fryd å strikke.
Her er mønstret på buksa og her finner du mønstret på jakken. Jeg valgt å strikke knappehull og sette i knapper hele veien ned. Husker det som litt upraktisk faktisk å bare ha 3 knapper øverst da Oda var baby.

Jeg har valgt treknapper, noe jeg synes passer godt til riller. Det er enkelt, klassisk  og jeg liker kombinasjonen mellom tre og ull. 

Arwetta Classic er et meget allsidig garn, jeg bruker det ofte til barne- og babystrikk. En annen fordel med Arwetta Classic er det rikholdige fargeutvalget, her finner en garantert de fargene en ønsker. 



3 kommentarer: