Sider

torsdag 1. november 2012

Positive tilbakemeldinger.


Det er fortsatt flere dager til vi åpner, likevell er jeg på Fortuna hver dag om noen har lyst til å ta turen innom.
Bare i dag har over 20 stykker vært innom for å se garnbutikken og for å slå av en prat. Vi får mange positive tilbakemeldinger, og det setter vi stor pris på. 

I de nærmeste dagene kommer mer garn, skilt, sytråd, symaskinnåler, strikkepinner og heklekroker for å nevne noe.

En venninne av meg ønsket seg Mariusgenser/tunika i melert rosa og jeg tok oppdraget.  Mønstret skal strikkes i rosa, grått og hvitt. Jeg bruker Ask 2-trådsgarn fra Hifa og pinner nr: 3,5. Dette er en fargekombinasjon jeg liker veldig godt. Den melerte rosa er helt nydelig. Bilder kommer etterhvert..

Om du har en strikkeblogg kan du gjerne sende oss en link til siden din, vi linker den opp her på bloggen som inspirasjon til våre kunder :)

1 kommentar:

  1. Jeg gleder meg veldig til butikken åpner. Dette er spennende. Lykke til, håper det blir ufattelig travelt til dere.

    SvarSlett