Sider

tirsdag 21. april 2015

Land og Strand i Hjerte fra Hifa.

Jeg har blitt helt hekta på barnejakken Land og Strand av Ann Myhre! Dette er den andre jakken jeg har på pinnene nå, jobb strikkingen min:)
Jeg strikker i blå/brun/orange nyanser i garnet Hjerte fra Hillesvåg Ullvarefabrikk. Hjerte er superwash behandlet ull, babyulla til Hillesvåg. Hjerte er godt å strikke med og du får pene plagg som holder seg fine år etter år.


Nå er jeg klar for å starte med raglanfellingen på jakken og gleder meg til å få den ferdig. Koser meg med mønsterstrikk både hjemme og på jobb. Jeg synes det er spennende å sette sammen farger, det blir alltid en liten overraskelse å se hvordan mønstret blir i forskjellige farger. Denne ble et veldig annerledes fargevalg for min del, men jeg liker kombinasjonen orange/blå bare bedre og bedre.

Ønsker deg en fin strikkedag!

Jeg har plassert min blogg i <a href="http://bloggurat.net/kart/registrere/6838/loekken-verk">Løkken Verk</a> på <a href="http://bloggurat.net/kart/">norske bloggkart</a>!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar