Sider

lørdag 25. april 2015

Barnejakka Land og strand av Ann Myhre!


Barnejakka Land og strand er ferdig:) 



Jeg valgte andre farger enn hva jeg stort sett bruker og ble veldig fornøyd med fargekombinasjonen:)
Jeg har strikket i Hjerte fra Hillesvåg Ullvarefabrikk som er superwash ren ull. 

Oppskriften er laget i str 1,3,5,7 og 9 år. Jeg strikket str 3 år for å ha som modell i butikken. Land og Strand var et veldig morsomt mønster, det er noe som skjer hele veien, dermed blir det vanskelig å legge fra seg strikketøyet!

Nå skal jeg fortsette på den andre Land og strand jakken jeg strikker;)

Har du også lyst til å strikke denne jakken har vi satt sammen en garnpakke med mønster du kan kjøpe i vår nettbutikk:

http://www.garnbutikkenfortuna.no/products/land-og-strand-garnpakke-blabrunorange

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar