Sider

tirsdag 5. august 2014

Tå-opp sokker.






Mine tå-opp sokker ble ferdig i kveld. Jeg manglet bare å strikke leggen på den ene, men du og du det hadde jeg utsatt leeeenge. Disse har ligget i veska i over 6 måneder. Nå er de ferdige og prosjekt nr 2 på denne turen er i boks. Mønstret har jeg laget selv, men jeg velger å vente litt med å legge det ut her på bloggen da det trenger litt finpuss. Sokkene er strikket i Malabrigo Sock på pinner 2,5mm. Tå-opp sokkene ble litt store til meg (str. 36), men det er alltids noen som har lyst på et par lilla sokker;) Jeg har strikket i fargen Lotus 120.  Malabrigo Sock er helt klart et av mine favoritt sokkegarn, det er mykt, lett å strikke med og har en fin spenst. I tillegg kommer det i så utrolig mange fine farger.


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar