Sider

søndag 24. august 2014

Arco Iris - Spinning


Dette med spinning trodde jeg aldri jeg skulle bli så hekta på. Nå er jeg ferdig med min andre nube etter bare LITT klabb og babb. Jeg skal jo klare å lære meg dette og tenker at noen hinder på veien må jeg bare klare å akseptere. .. Selv om jeg egentlig vil klare alt med en gang;)
Denne fargen heter Arco Iris og er en merinofiber fra Malabrigo. Utrolig myk og i friske farger. Denne hadde jeg en plan for allerede før jeg begynte å spinne, dette skal bli en genser eller en kjole til Oda i kombinasjon med en hvit Malabrigo Sock. Har ikke sett på mønster enda, men vet jo at jeg helt sikkert finner masse flott på ravelry.


Denne ble desverre bare 96g. Jeg klarte å tvinne feil vei leeeenge når jeg skulle lage to-tråds garn. Ikke bra, men en lærdom til senere. Det ble 547m. og en fin tykkelse. Nå gleder jeg meg til å strikke med den og til neste prosjekt på rokken. Er det rart en ønsker seg flere timer i uka?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar