Sider

tirsdag 19. august 2014

Loppa er her!

Ann Myhre - Pinneguri har på nytt designet et fantastisk flott mønster. Denne gangen en damejakke som er figurformet. Jakken strikkes ovenfra og ned og den er lett å tilpasse slik at du får den slik du ønsker. Mønstret kan du kjøpe her.
Jeg har vært så heldig å fått tyvstarte på min ;) Min Loppa døpes herved Sirkusloppa, da det er litt sirkus med de fargene. Jeg liker mange farger og klarte ikke helt å bestemme med for om jeg skulle ha en som gikk i rosa/rød-toner eller en i orange/rød eller i turkis/blå. Valget falt på den første kombinasjonen med innslag av de to andre;)





Jeg strikker min i Ask fra Hifa, et garn jeg liker veldig godt og har brukt masse. Ask blir så myk og god når den vaskes og brukes. 

God tirsdag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar