Sider

søndag 9. november 2014

Rillegenser del 1.


Et søskenbarn av meg ønsket seg en rillegenser hun kunne bruke på kontoret. Jeg strikker gjerne til familien da jeg vet de setter stor pris på det. Genseren skulle være like lang foran som bak og kortere enn en skappelgenser. Ok, jeg strikket riller med friskt mot men lot meg raskt distrahere av noe litt mer spennende. Riller er jo sånt som man kan strikke i søvne, og jeg liker mer utfordrende strikkeprosjekter sånn egentlig. Dagens plan var å få den ferdig slik at den kunne bli tatt ibruk.
En rolig søndag er jo perfekt for å få ferdig et slikt prosjekt, men hva tror du jeg har gjort? Jo, jeg la igjen garnet på jobb...! Jeg kan jo strengt tatt hoppe i bilen og hente det, men så har jeg jo et nytt prosjekt klart i veska;) hihi
Rillegenseren får bli ferdig en annen dag, nå starter julegavestrikkingen;) 

Jeg strikker foresten rillegenseren på pinner 6mm i en tråd Arwetta Classic og en tråd Indiecita alpakka, begge fra Filcolana. 

Flere har sikkert opplevd det samme?;)
God strikkesøndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar