Sider

onsdag 17. april 2013

Wool eater blanket i Norsk Pelsull. Del I.



Jeg har startet på et langtidsprosjekt og tenkte jeg skulle dele det her på bloggen med dere. Jeg har flere prosjekt på pinnene allerede, men da jeg så dette teppe måtte jeg bare prøve. Det heter Wool eater blanket og er vel egentlig ment som et prosjekt for å få brukt opp restgarn, jeg synes det var for fint til det. Jeg har alltid hatt lyst på et stort teppe til å ha i sofaen i mine farger, og når jeg så dette mønstret var det bare å starte.

Jeg har valgt å bruke Norsk Pelsull fra Hillesvåg Ullvarefabrikk. I butikken fører vi i dag 8 farger. Jeg bruker mine farger, grå, rosa og lilla og heklekrok nr 3,5 :)

Mønstret har jeg ikke, men fant en link til en instruksjonsvideo på youtube. Den er enkel å forstå og dama i videoen forklarer godt. Har du også lyst til å prøve? Se instruksjonsvideo her! (engelsk).

Fortsettelse følger... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar