Sider

torsdag 7. september 2017

Lua Flora

Akkurat før vi reiste til New York på august fikk vi inn det flotte mønstret på lua Flora av Marion R. Rakk akkurat å ta med mønster, pinner og garn før vi kjørte til flyplassen ;) Så på turistbuss rundt om i New York strikket jeg blant annet på denne flott lua i KnitMe Merino.  Både mønstre og garnet er lettstrikket og det passet perfekt som et veskeprosjekt på litt travle dager.


 Både mønstret og garnet kan du kjøpe i vår nettbutikk. Du trenger to nøster til KnitMe Merino og et par kvelder. Mulig det er litt tidlig for julegavetips? Javell, da skal jeg ikke foreslå denne som julegavestrikk.. :)
Nå er lua modell i butikken på Løkken og står i hylla sammen med alle de kule fargene i KnitMe Merino. Fikk ikke fotografert lua før i går da jeg var en tur på Dovre. Kjekt å få gjort flere ting samtidig, ikke sant?
På Dovre møtte jeg også denne vakre lua - Pilegrimslue eller hva den nå heter.
Den hadde Husfliden på Dovre strikket til Pilegrimskoordinatoren for noen år siden. Jeg synes den var kjempefin og virkelig en flott gave. Så gøy å finne unikt strikketøy i bruk.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar