Sider

lørdag 9. april 2016

Sjalstrikking i vårsola.

Sola varmet på verandaen og jeg ble fristet til å ta med strikketøyet utendørs i dag. Årets første time på verandaen med strikketøyet i fanget fristet til snarlig gjentakelse. Frisk luft, sol, og strikketøy er en god kombinasjon. På pinnene har jeg, blant annet, sjalet Summer Tide fra www.garnstudio.no som jeg strikker i Noble fra Holst Garn. Dette blir nok et mykt, stort og lett sommersjal. Jeg strikker i fargene Whisper, Loch og Blue Stone på cubicspinner 4mm.
Gikk tom for den mørkeste fargen, urutinert som jeg er tok jeg ikke med nok garn hjem fra jobb. Får heller ingen ekstra poeng for å ha glemt igjen nøklene til Fortuna på kontoret slik at jeg ikke får tak i mer garn i mogen heller. Panisk leting en stor halvtime til ingen nytte.
Frykt ikke, damen har da flere prosjekter å strikke på ;) 
 
God lørdag:)
                                           Summer%20Tide%20strikket%20i%20Noble

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar