Sider

søndag 4. oktober 2015

Damejakka Elinor - en oppdatering

Jeg har plassert min blogg i <a href="http://bloggurat.net/kart/registrere/6838/loekken-verk">Løkken Verk</a> på <a href="http://bloggurat.net/kart/">norske bloggkart</a>!

For første gang strikker jeg ermene på en genser/jakke før jeg strikker bolen. Har aldri gjort det før hverken når jeg har strikket ovenfra og ned eller motsatt. Jeg vet mange alltid strikker ermene først fordi det alltid er kjedelig med erme nr 2 og at det derfor er greit å gjøre seg ferdig med de først, men jeg har aldri gjort det.
Så hva blir "dommen"? Jo, dette skal jeg gjøre flere ganger! Kanskje jeg til og med skal slå til å strikke ermene først på en genser hvor en starter nederst, så vill tenker jeg at det faktisk går an å være..hehe;) Hva er dine erfaringer?



Fikk prøv jakken på og den ser ut til å bli fin i størrelsen. Mønstret er så delikat og pent så nå er det bare å strikke bolen ferdig og ha jakken klar til et spesielt arrangement jeg skal delta på 14.oktober.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar