Sider

tirsdag 13. november 2012

Velkommen til onsdagsstrikk!

I morgen er vi klare for første onsdagsstrikk.

Velkommen til Fortuna for en trivelig kveld, med garnprat, strikking, hekling og skravling.

18:00 - 20:00



På mine pinner finnes fortiden en mariustunika i Ask. Jeg bruker melert rosa, melert grå og hvit. Er ferdig med bolen og har startet på den ene arma. I tillegg strikker jeg en Skappel-genser i Troll. Den er i dyp rosa, en farge som passer meg perfekt.

Marit kan melde om at på hennes pinner strikkes soffapute med flettemønster, i melert grå Troll. Mønstret finnes gratis nedlastbart her, og garn finner du hos Fortuna.

På ull.no finner du mange gratisoppskrifter i våre garn som du kan laste ned. Ta med oppskriften til butikken så finner vi garn til deg. 


Gleder meg til å se hva dere har på pinnene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar